Nowy system obsługi pacjentów w Medipunkt

Mając na celu poprawę standardu obsługi naszych Pacjentów, postanowiliśmy wdrożyć nowe, częściowo zautomatyzowane rozwiązania, które sprawią, że kontakt z Centrum Medycznym Medipunkt stanie się jeszcze łatwiejszy. Już teraz zobacz, czego możesz się spodziewać po nadchodzących zmianach!

Nowy system obsługi pacjentów

Jedną z pierwszych i najważniejszych zmian, jakie zajdą w Centrum Medycznym Medipunkt w Malborku, będzie uruchomienie nowego numeru telefonu, który docelowo zastąpi dotychczasowy. Jednak zanim to nastąpi, wszystkie połączenia na niego wykonywane zostaną przekierowane tak, aby każdy bez problemu mógł się do nas dodzwonić. Nowy numer to 55 618 12 14. Będzie obsługiwał wszystkie sprawy związane z wizytami i ogólnym funkcjonowaniem placówki.

Wdrożenie systemu Unimed pozwoli jednocześnie na wprowadzenie zupełnie nowych rozwiązań w zakresie obsługi kontaktów przez placówkę. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi telekomunikacyjnych nasi Pacjenci będą mieli możliwość między innymi samodzielnego sterowania połączeniem za pomocą klawiszy na telefonie. Po wybraniu naszego nowego numeru pojawi się komunikat głosowy zawierający powitanie oraz informację na temat przetwarzania danych osobowych. Następnie, poprzez wybranie odpowiedniej cyfry na klawiaturze, będzie można skontaktować się z naszą centralą telefoniczną. Recepcja Centrum Medycznego Medipunkt w Malborku jest dostępna pod numerem 1. Z kolei po naciśnięciu numeru 2 zostanie podany numer kontaktowy do punktu pobrań Diagnostyki, który znajduje się pod tym samym adresem.

Centrum telefoniczne jest czynne w dni robocze w godzinach 8:00-18:00.

Co się zmieni w Medipunkt po wdrożeniu nowego systemu?

Pomimo że uruchomienie systemu Unimed przyniesie wiele zmian, możemy zapewnić, że wpłyną one wyłącznie pozytywnie na kontakt z naszą placówką – ułatwią go. Czego mogą spodziewać się Pacjenci naszego Centrum Medycznego?

  • Wszystkie połączenia przychodzące będą układane w kolejkę, dzięki czemu każde z nich będzie mogło zostać odebrane. To ułatwi dodzwonienie się do naszej placówki zwłaszcza w godzinach szczytu.
  • Nawet jeśli nie odbierzemy telefonu, będziemy wiedzieć, kto dzwonił i w miarę możliwości odpowiemy na każde takie połączenie. W kolejny dzień roboczy skontaktujemy się także z tymi osobami, które próbowały się z nami skontaktować po godzinach pracy Call Center.
  • Dzięki dostępowi do nowoczesnych narzędzi będziemy sprawniej i szybciej obsługiwać dzwoniących do nas Pacjentów.

Już teraz zapisz w pamięci telefonu nasz nowy numer telefonu 55 618 12 14 i umawiaj się na wizyty bez zbędnego szukania kontaktu!