Co się zmieni w Medipunkt po wdrożeniu nowego systemu obsługi pacjentów?

Podążając za potrzebami naszych Pacjentów, postanowiliśmy zmienić dotychczasowy system obsługi połączeń. Dzięki wdrożeniu nowych, częściowo zautomatyzowanych rozwiązań placówki Medipunkt nie tylko staną się bardziej dostępne, ale także ułatwią kontakt z recepcją w godzinach pracy centrali.

Nowy system – nowa jakość

Pierwsze zmiany w sposobie komunikacji z naszą placówkę zajdą już na przełomie lutego i marca. To wtedy zostanie uruchomiony system Unimed, który poprzez integrację z narzędziami komunikacyjnymi Datera i telefonią VoIP otworzy przed nami nowe możliwości. 

Wśród czekających nas zmian, najistotniejszą z punktu widzenia Pacjentów, będzie nowy numer telefonu kontaktowego. Od 29.02.2024 wszelkie zapytania w sprawie wizyt i funkcjonowania Centrum Medycznego Medipunkt proszę kierować pod numer 55 618 12 15. Tam też będą przekierowywane wszystkie połączenia przychodzące na nasze dotychczasowe numery.

Po wdrożeniu zmian, zamiast oczekiwania na wolną linię, wszystkie próby kontaktu będą kolejkowane.  Po wybraniu nowego numeru telefonu usłyszą Państwo komunikat głosowy z powitaniem i informacją o przetwarzaniu danych osobowych. Następnie, dzięki możliwości samodzielnego sterowania połączeniem za pomocą klawiszy telefonu, zdecydują Państwo, z kim chcą się połączyć. Recepcja Medipunkt jest dostępna pod numerem 1. Natomiast po wybraniu numeru 2 zostanie podany kontakt do laboratorium Diagnostyki, które znajduje się w tym samym budynku.

Nasze Call Center działa w dni robocze pomiędzy 7:30-15:00. Natomiast po tych godzinach, do 19:00, możliwa jest tylko rejestracja osobista, bezpośrednio w recepcji naszej placówki.

Jakich zmian mogą spodziewać się Pacjenci Medipunkt?

Możemy zapewnić, że wdrożenie nowego systemu pozytywnie wpłynie na kontakt z naszą placówką. 

  • Wdrażany przez nas system Unimed, dzięki integracji z telefonią VoIP, pozwala na układanie połączeń przychodzących w kolejkę – koniec więc z sygnałem zajętej sieci i wielokrotnymi próbami kontaktu, by dodzwonić się do nas w najbardziej obleganych godzinach.
  • Dzięki rejestracji połączeń w naszym systemie będziemy wiedzieć, czyich połączeń nie udało się nam odebrać i do kogo musimy oddzwonić. W ten sposób żadna próba kontaktu z Państwa strony nie pozostanie bez odpowiedzi. Rejestracja do lekarza bez wielokrotnych prób połączenia jeszcze nigdy nie była bardziej realna!
  • System Unimed pozwala na automatyzację pewnych procesów, co pozwoli nam szybciej i sprawniej obsługiwać Pacjentów, którzy do nas dzwonią.
  • Zostanie uruchomione smsowe centrum kontaktu pod numerem 799 448 205. Pozwoli ono między innymi na łatwe odwoływanie wizyt, w momencie, gdy nikt nie odbiera połączeń lub po godzinach pracy centrali telefonicznej.
  • Dzwoniąc po godzinach działania Call Center, możesz spodziewać się telefonu zwrotnego następnego dnia roboczego.

Już teraz zapisz nasz nowy numer telefonu 55 618 12 15 i miej go pod ręką zawsze, gdy będziesz chciał/a się z nami skontaktować!